top of page

Handelsbetingelser

Gældende for køb på www.salon-s.dk

Vilkår og betingelser for www.salon-s.dk

Salon S v/Michelle Storm

Cvr. nr.: 41189223

Bakkevej 2 5762 Vester Skerninge

Tlf: 60906290 

salons_kontakt@hotmail.com.

 

Fortrydelsesretten gælder kun for private forbrugere, der handler på www.salon-s.dk
 

Betaling og levering:

Vi modtager betaling med appelpay, Mastercard kreditkort, Mastercard debetkort, Visa, Visa debet.
 

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til priser:

Danmark – danske kroner ( DKK ).


Benyttes et internationalt betalingskort (som for eksempel Visa eller Mastercard) vil ordrebeløbet blive reserveret på din bankkonto med det samme. I tilfælde af en annullering, vil reservationen af beløbet typisk blive ophævet/frigivet efter 1-2 bankdage. Nogle banker kan dog bruge op til 30 dage på at ophæve en reservation.

Beløbet trækkes først, når varen afsendes.

 

Restordre/Forudbestillinger: 
Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen er på lager og afsendes. Ligeledes med de resterende varer, da hele ordren vil blive sendt samtidigt. 

Priserne er angivet i danske kroner.

 

Fragt:

Oven i prisen skal tillægges prisen for fragt. Du vælger fragtformen i slutningen af bestillingsforløbet. Der kan evt. pålægges betalingsgebyr, afhængig af den valgte betalingsform.

Vi bestræber os på at sende din ordre senest 5 dage efter dit køb.

Vi leverer varerne med GLS eller du kan afhente dem på salonens adresse: Bakkevej 2, 5762 Vester Skerninge. (Efter Aftale)


Vi leverer kun til Danmark.

 

Fortrydelsesret:

Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt, får varen i fysisk besiddelse.

Hvis du har bestilt flere varer i en ordre, og vi ikke kan levere varerne samtidig, løber fortrydelsesfristen fra du eller en anden person, som du har valgt  får den sidste vare i fysisk besiddelse.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.

Sådan udnytter du fortrydelsesretten:

Du fortryder ved at give os besked om, at du fortryder. Du kan fx en e-mail, hvor du oplyser, at du fortryder til, salons_kontakt@hotmail.com.

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender din meddelelse om, at du fortryder købet, inden fortrydelsesfristen er udløbet.

Returnering af varen og returomkostninger:

Hvis du har fortrudt købet af en vare, skal du sende eller aflevere varen på BAKKEVEJ 2, 5762 VESTER SKERNINGE, uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Fristen er overholdt, hvis du returnerer varerne inden udløbet af de 14 dage.

Varer kan ikke sendes pr. efterkrav eller uden omdeling.

Du skal selv betale for returnering af varen.

Tilbagebetaling af pengene ved fortrydelse:

Når du fortryder, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig.


Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur, eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret.
 

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.

Afprøvning af varen og brudt emballage:
Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som den fungerer på.
Du må normalt undersøge varen på samme måde, som man kan og må i en forretning, men du må ikke tage den i brug. Og hermed hellere ikke bryde evt. plombering. Hvis du har brugt den på en måde, som man ikke m, og vi derfor ikke kan sælge den igen, eller ikke kan sælge den til fuld pris igen, må du regne med, at vi fratrækker værdiforringelsen i det beløb, du skal have tilbage. Hvis varen ikke længere har en handelsværdi, tilbagebetaler vi ikke købsbeløbet.
Du skal tilbagelevere varen i originalemballagen.
Du bør endvidere sørge for, at varen er forsvarligt indpakket, når du returnerer den. Du bærer selv risikoen for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.


 

Reklamation:

Hvis du køber en vare, og der er en mangel ved den - f.eks. en materiale- eller fabrikationsfejl - finder købelovens regler anvendelse. Du har 24 måneders reklamationsret, forudsat du reklamerer inden for rimelig tid. Hvis du reklamerer indenfor 24 måneder vil reklamationen altid være rettidig. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Gem postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track- and trace-nummer.

Reklamationer sendes til mail: Salons_kontakt@hotmail.com

 

Skriv ”reklamation” i emnefelt.

 

Udfyld mailen med følgende….

 

  • Ordre Nr. 

  • Navn

  • Vare som er beskadiget

  • Billede 

  • Ønske (ombytning eller penge retur)

 

​

Fortrolighedspolitik

Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke afsløre information om kunder/brugere til tredje part, med mindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Vi vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mail adresse, kreditkort eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.

bottom of page